Subject: Vastus Tee ehitusloa andmine riigitee 4 (E67) Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 108,5-120,6 asuva Are–Nurme lõigu ehitamiseks
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 15:35:14 +0300

Teie  10.05.2024 nr 1.1-3/24/362

Meie 13.05.2024 nr EC.1-5.1/27-5

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Projektikooskõlastus nr 38484854. Enne Telia sideehitise ümberehitamist peab 
ümberpaigaldusest huvitatud isik sõlmima Teliaga sideehitise ümberehitamise 
lepingu (kolmepoolse kokkuleppe), mille osapoolteks on ümberpaigaldusest 
huvitatud isik, tööde teostaja ja Telia. Lepingu sõlmimiseks võtta ühendust 
Telia volitatud esindajaga: https://www.telia.ee/ 
partnerile/ehitajale-arendajale/sideehitiste-hooldus/

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

 <http://www.telia.ee> www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 10. mai 2024 14:11
Adressaat: Elering AS <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked]>; Telia dokumendihaldus <[email-masked]>; Riigimetsa 
Majandamise Keskus <[email-masked]>
Teema: Tee ehitusloa andmine riigitee 4 (E67) Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 
108,5-120,6 asuva Are–Nurme lõigu ehitamiseks

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Tee ehitusloa andmine riigitee 4 (E67) Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 
108,5-120,6 asuva Are–Nurme lõigu ehitamiseks

Registreerimise kuupäev: 10.05.2024

Registreerimise number: 1.1-3/24/362.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .